Принцип роботи кондиціонера у вашому авто

З часом, кондиціонер в автомобілі перестав бути розкішшю, а став предметом першої необхідності в печеню і спекотливе літо. З роками система кондиціонування зношується і вимагає якісного і професійного ремонту. Ніколи не чекайте поломки кондиціонера, і завжди пам’ятаєте, що стежити за ним і робити профілактичні перевірки набагато дешевше, ніж потім платити за ремонт усі системи.

Розглянемо як працює кондиціонер

kondicionerУ системі кондиціонування є 2 контури, один з них високого тиску, інший відповідно низького. При вимкненому кондиціонері тиск в контурах дотримується рівня 7 атмосфер. Коли ж ви включаєте кондиціонер, компресор починає викачувати фреон з контура з низьким тиском, для подальшого стискування його в контурі високого тиску. Далі, вже стислий фреон, походить “розширювальний клапан”, який розташовується між контурами і поглинає тепло, і далі проходить через випарник, який знаходиться в салоні.

За допомогою випарника підвищується ефективність роботи системи. Конденсор, що знаходиться в основному біля радіатора охолодження, потрібний для того, щоб охолоджувати стислий фреон. При роботі кондиціонера, в контурі з високим тиском, досягається тиск 15 атмосфер, а в контурі низького тиску 3 атмосфери.

Що ж робити, якщо кондиціонер не працює:

  1. Перевірте наявність фреону. Перевірити наявність фреону можна через очко, яке розташоване в місткості металевого кольору. Якщо фреону там не видно, то швидше за все в системі витік. Для усунення цієї причини доведеться проїхати на СТО, щоб фахівці подивилися вашу систему, і після ремонту залили фреон.
  2. Якщо приїхали на СТО для діагностики несправності, в першу чергу нехай перевірять тиск фреону в системі.
  3. Можливо причина несправності кондиціонера в клапані низького тиску, для того, щоб зрозуміти чи в нім причина, відключите клапан і з’єднаєте систему безпосередньо, якщо запрацювало, то причина в клапані. Клапан тільки під заміну, ніякого ремонту.