Установка Компресора На Ваш Автомобіль

Компресор має дві явні переваги перед атмосферним впусканням.

А) Як ви розумієте, на потужність двигуна безпосередньо впливає його об’єм. Усім відомо що, чим объемней двигун, тим більша кількість суміші увійде до нього під час впускового такту, а також при згоранні суміші виходить більша кількість енергії. А ось компресор, є механічним нагнітачем, при незмінному об’ємі двигуна внутрішнього згорання, дозволяє використати більшу кількість суміші, яка при згоранні даватиме додаткову потужність, так, як нібито збільшили об’єм двигуна.

compressor 150x150 1Б) Річ у тому, що в циклі роботи двигуна є “фаза перекриття”, вона має місце у кінці фази випуску, коли напіввідкриті впускні і випускні клапана. Навіщо ж вона потрібна? Вона потрібна щоб найбільш повністю очистити камеру згорання двигуна від залишкових газів. Адже якщо відпрацьованих газів в топливовоздушной суміші буде біля 40то суміш не зможе згоріти. А ось з компресором різко зростає ефективність продування камери згорання під час “фази перекриття”.

В результаті ми отримуємо наступне: компресор неначе збільшує об’єм двигуна і ефективно впливає на “свіжість” суміші, що подається на впусканні! На практиці ж при установці на стандартний двигун, можливо збільшити потужність від первинної на 15-30в залежності від температури і складу топливовоздушной суміші. Якщо ж потрібно прибрати компресор, наприклад, при продажі автомобіля, то це робиться без особливих проблем, і знову ж таки вийде стандартний автомобіль.

А чому не турбіна?

А) У компресора постійний привід від ременя. А це означає, що тиск наддування залежить від поточних оборотів двигуна і ефект від компресора розтягнутий по оборотах і двигун стає більше “універсальним”. Причому ефект помітний навіть при малих оборотах двигуна, чого не скажеш про турбіну.

Б) Турбіна вимагає безперервного підведення олії під тиском, з цієї причини неполадки в системі мастила двигуна швидко позначаться на турбіні, вона просто відразу вийде з ладу унаслідок своєї конструкції. Механічний нагнітач пропонованої конструкції вимагає періодичної запрессовки пластичного мастила, за принципом водяного насоса (помпи) в задньопривідних автомобілях. І немає ніяких граничних температур, виходить, що агрегат довговічний.

В) Раніше ми говорили, що, при установці компресора (нагнітача) не потрібно серйозні втручання в конструкцію двигуна. А ось при установці турбіни доведеться придбавати дорогий випускний колектор, вартістю біля 100$, не рахуючи вартості самої турбіни. Ну і звичайно ж варто згадати про складність налаштування, а також обслуговування турбіни, яка під силу тільки досвідченим фахівцям. А ось з компресором все набагато простіше: потрібно просто паливними жиклерами підібрати склад суміші, щоб не переобеднялась, що під силу будь-якому карбюраторщику з газоаналізатором. А на інжекторному двигуні потрібно усього відповідним чином змінити програму управління двигуном, а також підняти тиск в паливній магістралі, що теж легко здійсненно в наших.

Скільки коштує?

Тюнинговать двигун для того, щоб його потужність реально перевершувала потужність стандартного на 15-30хотя б для автомобілів ВАЗ, вам обійдеться в районі 300-500$. А турбіна у зборі з установкою стоїть біля 300$.

Компресор конструкція якого пропонується тут, обійдеться в ціну не більше 150$. А якщо застосувати компресор вже тюнингованному двигуну, або поставити його на РПД (роторно-поршневою двигун)? Потужність збільшиться значно, при оптимальній ціні переробок.