Як Відрегулювати Установку Моменту Запалення

Багато автовласників зустрічалися з проблемою, коли невірно відрегульована установка моменту запалення призводила до того, що двигун практично повністю відмовляв. Установка моменту запалення може показати себе і у втраті потужності ДВС (Двигун внутрішнього згорання), підвищенні витрати бензину, перегріванні ДВС, а зрештою – прогарі клапанів циліндрів, і нарешті, повній поломці двигуна.
Пропонуємо нескладне пристосування, яке дозволить будь-якому автовласникові самостійно відрегулювати цей параметр в роботі ДВС.

Конструкція

svecha 150x150 1Беремо непотрібну кришку розподільника, і верхню її частину відрізуємо на рівні бігунка. Далі виготовляємо шкалу з нанесеними рисками (матеріал не має значення) у вигляді кільця, який і прикріпляється до торця обрізаної кришки розподільника. Ціну ділення імпровізованої шкали можна зробити будь-якою, але на практика з’ясували, що 5 градусів цілком достатні. А річ у тому, що довідкові дані про вугілля початкового випередження запалення є головним чином розрахунковими.

Практично кожен ДВС відрізняється один від одного, і кут випередження запалення доводиться коригувати в процесі експлуатації ДВС. Досвідчений автовласник може “виставити запалення на слух”, а для інших автолюбителів є детальні інструкції.

Як застосовувати цю технологію

Знімаємо штатну кришку розподільника, і на це місце кріпимо наше пристосування. До низьковольтного дроту підключаємо контрольну лампу, і включаємо запалення. Повільно починає обертатися коленвал. Якщо лампа згасла, увага! Повільно обертайте коленвал до запалення лампи. Цей момент і є момент появи іскри. Відмічаємо цю точку на шкалі і ведемо відлік градусів повороту бігунка. Момент збігу мітки на крутні або шківі з моментом запалення – і є ваш реальний первинний кут випередження запалення.

Для упевненості цей експеримент слід повторити 2-3 рази. Регулювання можна робити шляхом повороту навколо своєї осі розподільника, встановивши коленвал в положення “момент запалення”. При цьому рекомендуємо рукою притримувати бігунок, щоб вибрати проміжки.

Це ж пристосування може допомогти при регулюванні кута замкнутого стану контактів, тобто проміжку переривника. Різниця у вугіллі повороту бігунка від положення “згасла контрольна лампа” до “спалахнула” – це і є кут замкнутого стану контактів. Його значення має бути в інструкції до автомобіля. А регулювання проміжку і шліфовка контактів вказано у будь-якій інструкції.