Професіоналізм рулит!

Професіоналізм рулит!

Техніка рулювання, отримана у рамках автошколи, забезпечує упевнене водіння в спокійній ситуації при нормальній швидкості. Тому часто водій – новачок виявляється беззахисним, коли стійкість і керованість автомобіля істотно знижуються.

Тонкощі поведінки в автомобільній пробці

Тонкощі поведінки в автомобільній пробці

З кожним днем дороги поповнюються все новими автомобілями . Розширення і будівництво нових доріг відбувається не такими масштабними темпами, тому пробки, хочемо ми того або ні, стають невід’ємною частиною нашого життя.

Якщо ви їдете в дощову погоду

Якщо ви їдете в дощову погоду

Потрібно визнати, що рух під час дощу – одно з найскладніших і небезпечніших як для автомобіля, так і для його хазяїна. Особливо небезпечно воно в перші моменти, коли поверхня дороги зволожується, а пил, який на ній є, як би утворює шар мастила, що робить дорогу слизької. Звичайно, через якийсь час цей бруд змивається дощем, і рух стає зручнішим і безпечнішим, але треба врахувати, що гальмівний шлях по мокрій дорозі збільшується в два рази в порівнянні з сухою.

Проїзд нерегульованих перехресть

Проїзд нерегульованих перехресть

Багато недосвідчених водіїв, зазнають утруднення при проїзді нерегульованих перехресть. Нагадаємо, що нерегульованим вважається перехрестя, на якому відсутній світлофор (або на світлофорі блимає жовтий сигнал) і регулювальник.

Особливості водіння в щільному транспортному потоці

Особливості водіння в щільному транспортному потоці

Рух в щільному потоці машин вимагає особливої уваги і високої концентрації. В даному випадку особливу актуальність придбаває дотримання рядності, яке є головною умовою швидкої і безпечної їзди в транспортному потоці. Часта і даремна зміна смуги руху – джерело додаткових перешкод і незручностей іншим водіям, і нерідко призводить до виникнення ДТП.

Проїзд перехрестя з круговим рухом

Проїзд перехрестя з круговим рухом

Новачки часто зазнають утруднення при проїзді перехресть з круговим рухом, що у визначальному ступені обумовлено специфічною конфігурацією цих перехресть. У цій статті ми розповімо про те, як долати їх правильно, грамотно і безпечно.

Гальмування двигуном

Гальмування двигуном

Двигун сконструйований і відрегульований таким чином, що він завжди прагнути працювати на мінімальних оборотах (холостий хід). Натискаючи на газ, водій може змусити двигун збільшити частоту обертання, але як тільки газ відпущений, обороти двигуна прагнуть до мінімуму. В результаті, якщо автомобіль рухається з включеною передачею, при відпуску газу двигун уповільнює автомобіль. Це називається гальмування двигуном.

Цей процес дуже зручний, оскільки часто дозволяє управляти автомобілем тільки за допомогою однієї педалі – педалі газу. Додаємо газ – розгін, відпускаємо – гальмування. Інтенсивність уповільнення на різних передачах різна. Цей наслідок закону передатних чисел.

Розворот: де можна і де не можна розгортатися?

Розворот: де можна і де не можна розгортатися?

Розворот є одним з найбільш складних і аварійно небезпечних маневрів. Часто ДТП виникають через те, що водій, що виконує розворот, або був неуважний, або просто проігнорував вимоги Правил дорожнього руху. У цій статті ми розповімо про те, де і яким чином слід виконувати цей маневр.

10 Міфів Про Автомобільні Шини

10 Міфів Про Автомобільні Шини

Якщо скласти увесь обсяг ваших знань про автомобільні шини, напевно виявиться, що ви упустили декілька ключових моментів про одну з головних покупок, яка може значно поліпшити керованість, гальмування і загальну поведінку вашого авто. Далі наводиться перелік міфів і реальних фактів, що стосуються автомобільних шин, який був складений компанією Goodyear. Думаємо що він може виявитися корисним багатьом автовласникам.